به یادش باشید

نحن ننادی یا زینب کبرا

به یادش باشید

نحن ننادی یا زینب کبرا

به یادش باشید

. این وبلاگ در سال 1393 شروع به کار کرده است.اگر خواستین با وبلاگ من تبادل لینک کنید اول وبلاگ منو لینک کرده و بعد بهم خبر بدید و بگید که با چه اسمی لینکتون بکنم.

هر وقت به این وبلاگ سر زدید یه نظری هم بدین تا من با روحیه بیشتری مطلب بزارم
اگر دوست دارید در نظد سنجی شرکت کنید

موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

ورود به ماه  رجب مبارک بادمبارک بادمبارک بادمبارک بادمبارک بادمبارک باد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۷
محمدرضا فرخ
مشخصات مدعی یمانی این جریان ادعایی به وسیلة احمد الحسن یمانی، که خود را وصی و فرزند و فرستاده امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌دانست، در سال های پایانی حاکمیت صدام بروز کرد. او پس از سقوط صدام، با کمک برخی از باقیمانده های رژیم بعث، تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلاء، ناصریّه و بصره به راه انداخت.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۳
محمدرضا فرخ

یا من فی البحار عجایبه: ای آنکه در دریاها شگفتیهایی دارد.
به گزارش گروه دانستنی های خبرگزاری فارس،‌ در میان موجودات زنده و ماهی هایی که در اعماق اقیانوس‌ها زندگی می کنند، موجودات دریایی عجیب و غریبی یافت می شوند که بی شباهت به هیولا نیستند. تصاویر برخی از این هیولاهای وحشتناک دریایی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توجه :کسانی که ناراحتی های قلبی دارند وکودکان زیر 10 سال نگاه نکنند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۴
محمدرضا فرخ


 «یا أَیُّهَا النَّاسُ ضُرِبَ مَثَلٌ فَاسْتَمِعُوا لَهُ إِنَّ الَّذینَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ لَنْ یَخْلُقُوا ذُباباً وَ لَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ وَ إِنْ یَسْلُبْهُمُ الذُّبابُ شَیْئاً لا یَسْتَنْقِذُوهُ مِنْهُ ضَعُفَ الطَّالِبُ وَ الْمَطْلُوبُ»

ای مردم بدین مثلی که زده شده است گوش فرا دارید، آن کسانی را که به غیر از خدا می خوانید و پرستش می کنید هرگز بر خلقت مگسی (هر چند همه اجتماع کنند،) قادر نیستند و اگر مگس چیزی از آنها بگیرد قدرت باز پس گرفتن آن را ندارند، طالب و مطلوب (بت و بت پرست) هر دو ناتوانند.(1)


مگس یکی از عجایب آفرینش الهی محسوب می شود. خداوند پاک و متعال، برای مردم، مگس را مثل زده است. این مخلوق کوچک، با سرعت سرسام آوری تکثیر می شود و به ظاهر ضعیف می نماید، اما اگر مکانی را پر از مگس کنیم و همه آنها را به جز یک مگس ماده، با نوعی سم بکشیم، این مگس ماده، یک نسل مگس برای مقاومت در برابر این سم کشنده تولید می کند.


بنابراین ساختن مواد کشنده برای نابودی مگسها کاری شکست خورده است.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۳
محمدرضا فرخ
جانشینی حضرت داوود (علی نبینا و علیه السلام)، حضرت سلیمان(ع) را جانشین و خلیفه خود قرار داد در حالیکه هنوز به سن بلوغ نرسیده بود. در حدیثی از امام جواد (ع) آمده است که فرمود: «خداوند تبارک تعالی به داوود وحی فرمود که سلیمان را خلیفه خود سازد، در حالیکه کودک بود و چوپانی گوسفندان می کرد. عباد و علمای بنی اسرائیل این مطلب را انکار کردند، پس خداوند تعالی وحی فرمود: عصاهای آن افراد را بگیر و عصای سلیمان را نیز بگیر و آنها را در اتاقی بگذار و در آن اتاق را به مهر خودشان مهر کن و چون فردا شود عصای هر کس برگ آورده و میوه داده بود او خلیفه است، پس داوود(ع) این مطلب را به آنها خبر داد، گفتند: ما راضی و تسلیم شدیم.1» خداوند قائم (عج) را خلیفه قرار داد در حالیکه کودکی تقریبا پنج ساله بود و در زمان حیات پدرش به سؤالات سعد بن عبدالله قمی پاسخ گفت. ملک و حکومتسلیمان(ع) گفت: «پروردگارا به من ملکی عنایت کن که برای هیچ کس بعد از من شایسته نباشد.2» همانطور که متعارف است حکومت سلاطین جهان آمیخته به جور و فساد است ولی سلیمان می خواست حکومتش آنطور نباشد، همچنین سلطنت و حکومت پادشاهان و امرای زمین تنها بر انسانهاست ولی حکومت سلیمان(ع) بر جن و انس و پرندگان بود. خداوند می فرماید: «و لشکریان سلیمان از جن و انس و پرندگان برایش گرد آمدند.3»خداوند متعال به حضرت مهدی (ع) نیز ملک و حکومتی عنایت خواهد فرمود که برای احدی از اولین و آخرین از نظر کمیت و کیفیت مانندش نبوده است. از لحاظ کمیت آن حضرت شرق و غرب را می گیرد و از نظر کیفیت، محض عدالت و عدالت خالص است و حکومتش تمام اهل آسمانها و زمین را شامل می گردد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۸
محمدرضا فرخ
یکی از مهمترین آسیب ها و چالش هایی که در مبحث انتظار با آن رو به رو هستیم مدعیان دروغینی هستند که گاهی سر بر می آورند و خود را امام زمان(عج)، فرزند، همسر یا یکی از یاران خاص او جا می‌زنند، مدعیان مهدویت تا حدود 50 نفر بلکه بیشتر شمرده شده است اما هریک دارای عوامل و انگیزه‌های متفاوتی بوده‌اند: بعضی به انگیزه ریاست طلبی و مقام، بعضی به طمع منافع مالی شیعه و بعضی به تحریک استعمارگران و دسیسه‌های سیاسی، روی کار آمده اند. از سوی دیگر باید توجه خاصی نیز به پیروان این افراد داشت. کسانی که با جهل خود و عدم شناخت درست از امام زمان خود، دچار مرگ جاهلی قبل از اینکه بمیرند شده اند و به دلایل مختلفی به تبعیت و باور کورکورانه این افراد اقدام کرده اند.1. کوته فکری و عدم بصیرت کافی نسبت به دین؛2. انحرافات اخلاقی؛3. انحرافات سیاسی؛4. وارد شدن افراد کم دانش‌ و بی ‌دانش به عرصه مهدویت؛
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۲۰
محمدرضا فرخ