به یادش باشید

نحن ننادی یا زینب کبرا

به یادش باشید

نحن ننادی یا زینب کبرا

به یادش باشید

. این وبلاگ در سال 1393 شروع به کار کرده است.اگر خواستین با وبلاگ من تبادل لینک کنید اول وبلاگ منو لینک کرده و بعد بهم خبر بدید و بگید که با چه اسمی لینکتون بکنم.

هر وقت به این وبلاگ سر زدید یه نظری هم بدین تا من با روحیه بیشتری مطلب بزارم
اگر دوست دارید در نظد سنجی شرکت کنید

موفق باشید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

لطفاً از امام نقی (علیه السلام) دفاع نکنید !!

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ
« ایــــنــ پُســـتــ ، ثـــــابتــــ اســـــتــ»   لطفاً از امام نقی (علیه السلام) دفاع نکنید !! به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی (علیه السلام) که توسط خواننده ی مبتذل خوان شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نامهای نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم عکسها و مطالب زننده ای ظاهر میشود ... از دوستان عزیز خواهشمندیم پوسترهای زیبا از امام هادی (علیه السلام) را با برچسب های نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع), emam naghi , ... در وب خود قرار دهند تا این عکس ها جایگزین عکس های زننده ی موجود شود و از ادامه ی این حرکت زشت جلوگیری شود.شایان ذکر است شما می توانید با رفتن به پایین همین وب از تعدادی پوستر امام نقی علیه السلام برای استفاده در وبتان بهرمند شوید... دوستان عزیز خواهشمندیم به پست های پایین وب رفته و به منظور گسترش این عکس ها در فضای مجازی بر روی هر عکس یک کــلــیــک ناقابل بکنید ... لطفا این مطلب را گسترش دهید...!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۱

نظرات  (۶)

سلام برادر عزیز
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و اخر تابع له علی ذلک
خدا لعنت کند هر کسی را که به امام هادی روحی فداک بی ادبی کند.
سلام
کجا روی عکسها باید کلیک کنیم؟
اصلا پیدا نمیکنم
سلام دوست خوبم وبلاگتو دیدم ازش خوشم اومد . پیشنهاد میدم آدرس وبلاگتو ثبت کنی تا من و بقیه دوستان هر روز به وبلاگت سر بزنیم ممنون میشم.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۴ تبادل لینک پربازدید
سلام مطالب خوبی داری اگه دوست داری وبلاگ رو تبلیغ کنی به وب من بیا و لینک وبلاگتو ثبت کن تا رتبت بره بالا
((((*** فرصتی استثنایی برای پولدار شدن ***)))) /_____ کســــب درآمد عالی و تضمین شده با روش نوین فروشگاهی ____\ به همراه کلاس آموزش ترفندهای کسب درآمد مجازی --- جهت کسب اطلاعات دقیقتر به www.ViraData.com/pol مراجعه کنید ******* در خانه میلیونر شویـــــــــــــد ********
سلام خوبی ؟ از وبلاگت خیلی خوشم اومد به منم سر بزن بازم میام .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی